Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3176
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКизим, Наталія Сергіївна-
dc.date.accessioned2024-01-05T13:32:21Z-
dc.date.available2024-01-05T13:32:21Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3176-
dc.descriptionThe theoretical aspects of the education of moral behavior in children of older preschool age in the interaction of educational institutions and the family are characterized. In particular, scientific approaches to defining the concept of "moral behavior" were analyzed. The dynamics of the development of moral behavior in preschool childhood are revealed. The cooperation of the preschool education institution and the family in the context of providing a comprehensive approach to the education of moral behavior in older preschoolers is substantiated. An experimental study of the state of formation of moral behavior in older preschoolers was carried out. Criteria for assessing the degree of formation of moral behavior, components of the studied concept have been established. The methodology of the ascertainment stage of the experiment was developed and characterized, the levels of formation of moral behavior in older preschool children were determined, and a work system was proposed for the education of the studied phenomenon in older preschoolers in the interaction of preschool children and the family. Key words: morality, behavior, moral behavior, humanity, moral education, moral norm, interaction of children and familiesuk_UA
dc.description.abstractСхарактеризовано теоретичні аспекти виховання моральної поведінки у дітей старшого дошкільного віку у взаємодії ЗДО та сім'ї. Зокрема проаналізовано наукові підходи до визначення поняття «моральна поведінка». Розкрито динаміку розвитку моральної поведінки в дошкільному дитинстві. Обґрунтовано співпрацю закладу дошкільної освіти та сім'ї у контексті забезпечення комплексного підходу до виховання моральної поведінки у старших дошкільників. Здійснено експериментальне дослідження стану сформованості моральної поведінки у старших дошкільників. Встановлено критерії оцінки міри сформованості моральної поведінки, компоненти досліджуваного поняття. Розроблено та схарактеризовано методику констатувального етапу експерименту та визначено рівні сформованості моральної поведінки у дітей старшого дошкільного віку та запропоновано систему роботи щодо виховання досліджуваного явища у старших дошкільників у взаємодії ЗДО та сім'ї.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectморальuk_UA
dc.subjectморальна поведінкаuk_UA
dc.subjectморальне вихованняuk_UA
dc.subjectморальна нормаuk_UA
dc.subjectповедінкаuk_UA
dc.subjectвзаємодія ЗДО та сім'їuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У ВЗАЄМОДІЇ ЗДО ТА СІМ'Їuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кизим_магістерська_2023.pdf1,68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.