Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3183
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМедвідь, Світлана Петрівна-
dc.date.accessioned2024-01-06T07:05:58Z-
dc.date.available2024-01-06T07:05:58Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3183-
dc.descriptionThe paper presents the results of the study of the problem of education of honesty and truthfulness in children aged 5-7 years as moral qualities of the individual. The state of development of the problem of education of honesty and truthfulness by domestic and foreign scientists is analyzed; the dynamics of changes in the development of honesty as a moral quality of an individual in preschool childhood are revealed; the pedagogical conditions for education of honesty and truthfulness in children of older preschool age by means of fiction are substantiated. The results of the research work on the study of the level of honesty in older preschool children and the determination of pedagogical conditions and methodical recommendations for the education of honesty and truthfulness in older preschool children by means of fiction are given. Keywords: moral education, honesty, truthfulness, pedagogical conditions, optimization of the educational process, means of fiction.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі представлено результати дослідження проблеми виховання чесності і правдивості у дітей 5-7 років як моральних якостей особистості. Проаналізовано стан розробки проблеми виховання чесності і правдивості вітчизняними та зарубіжними науковцями; розкрито динаміку змін у розвитку чесності як моральної якості особистості в дошкільному дитинстві; обґрунтовано педагогічні умови виховання чесності і правдивості у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури. Наведено результати дослідницької роботи з вивчення рівня чесності у дітей старшого дошкільного віку та визначення педагогічних умов і методичних рекомендацій з виховання чесності і правдивості у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectморальне вихованняuk_UA
dc.subjectчесністьuk_UA
dc.subjectправдивістьuk_UA
dc.subjectзасоби художньої літературиuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectоптимізація виховного процесуuk_UA
dc.titleВиховання чесності і правдивості у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літературиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Медвідь_магістерська_2023.pdf609,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.