Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3271
Назва: Методика проведення іспиту на визначення рівня володіння державною мовою: критерії, завдання та процес оцінювання
Автори: Горошко, О. Л.
Ключові слова: методика
іспиту на визначення рівня володіння державною мовою
критерії
завдання
процес оцінювання
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Горошко О.Л. Методика проведення іспиту на визначення рівня володіння державною мовою: критерії, завдання та процес оцінювання / збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції “Наука та освіта під впливом глобальних викликів” 2024 с.21-23 https://researcheurope.org/wp-content/uploads/2024/02/re-30.01.24.pdf
Короткий огляд (реферат): Методика проведення іспиту на визначення рівня володіння державною мовою передбачає застосування різних критеріїв оцінювання. Іспит на визначення рівня володіння державною мовою є важливим елементом підтримки мовної компетенції громадян, де володіння державною мовою є складовою громадської ідентичності. Здатність вірно висловлювати думку, розуміти текст та оперувати мовним апаратом є вирішальним в усіх сферах життя, починаючи від навчання і закінчуючи роботою та громадською діяльністю. Це визначає здатність особистості ефективно використовувати засоби спілкування та є індикатором рівня мовної компетентності та мовної культури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3271
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.