Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3338
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Штонда, Ігор Віталійович | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-28T12:13:58Z | - |
dc.date.available | 2024-02-28T12:13:58Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3338 | - |
dc.description | Spreads in the scientific space of work on the topic of burnout and its features are often studied only by working people. This work was created to expand the understanding of burnout problems in such an understudied group as students. In this work, we defend the opinion that the educational activity of students can be equated with work. We analyzed such works on the topic of stress, such as the stress theory of Hans Selye, the works of Christina Maslach, which conceptualized and influenced the development of research on the problem of burnout. According to H. Maslach, burnout is a psychological syndrome that occurs as a long-term reaction to chronic interpersonal stressors at work. Hardiness according to the concept of S. Maddi and S. Kobasa is taken as a personal characteristic that affects the development of burnout. Hardiness, according to S. Kobasa, is a personal characteristic that distinguishes people who get sick under the influence of stress from those who do not get sick, but find ways to develop in it. The study in this work revealed that students of higher educational institutions experience the symptoms of burnout already in the first and second years of study. The higher the hardiness index in an individual, the weaker the symptoms of burnout. The formation and manifestation of burnout is negatively affected by such constructs of hardiness as inclusion and challenge (readiness to risk). | uk_UA |
dc.description.abstract | Поширенні в науковому просторі праці з теми вигорання та його особливостей часто досліджують лише працюючих людей. Ця робота створена для розширення розуміння проблем вигорання у такої мало дослідженої групи, як студенти. В даній роботі ми відстоюємо думку, що навчальну діяльність студентів можна прирівняти до роботи. Ми проаналізовали такі роботи з тематики стресу, такі як теорія стресу Ганса Сельє, роботи Христини Маслач, що концептуалізували та вплинули на розвиток дослідження проблеми вигорання. За Х. Маслач вигорання — це психологічний синдром, що виникає як тривала реакція на хронічні міжособистісні стресори на роботі. За особистісну характеристику, що впливає на розвиток вигорання взято життєстійкість за концепцією С. Мадді та С. Кобаси. Життєстійкість за С. Кобасою є особистісною характеристикою, що відрізняє людей, що хворіють під дією стресу від тих хто не хворіє, а знаходить в ньому шляхи для розвитку. Дослідження в даній роботі виявило, що cтуденти вищих навчальних закладів відчувають прояви симптомів вигорання вже на першому та другому курсах навчання. Чим більший показник життєстійкості у особистості тим слабше проявляються симптоми вигорання. На формування та прояв вигорання негативно впливає такий конструкт життєстійкості як включеність та виклик (готовність до ризику). | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | вигорання | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості вигорання у студентів | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 053 (Психологія) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Штонда І.В.pdf | 849,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.