Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3352
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛяшенко, Лілія Борисівна-
dc.date.accessioned2024-03-05T06:22:16Z-
dc.date.available2024-03-05T06:22:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3352-
dc.descriptionThis scientific work pays attention to the problem of socio-emotional development of preschool children, focusing on the formation of their self awareness, social environment and interaction with social aspects. The importance of the development of the emotional sphere in preschool age is considered both theoretically and in applied terms. Modern society sets new requirements for personal growth, especially in the emotional sphere, including the development of initiative, courage, the ability to make independent decisions and quickly adapt to different conditions. The goal of developing and educating the young generation and forming a harmonious personality is defined as a priority for building a new democratic society. The research described in this work is aimed at studying the features of emotional development of young children, focusing in particular on negative emotional states of preschoolers. When analyzing the specifics of the socioemotional development of preschool children, the author emphasizes the importance of recommendations for reducing negative emotions at this age.uk_UA
dc.description.abstractЦя наукова праця приділяє увагу проблемі соціально-емоційного розвитку дітей дошкільного віку, фокусуючись на формуванні їх самосвідомості, соціального оточення та взаємодії з соціальними аспектами. Важливість розвитку емоційної сфери у дошкільному віці розглядається як в теоретичному, так і в прикладному плані.Сучасне суспільство встановлює нові вимоги до особистісного зростання, особливо до емоційної сфери, включаючи розвиток ініціативи, мужності, здатність до самостійних рішень та швидкої адаптації до різних умов. Мета розвитку та виховання молодого покоління та формування гармонійної особистості визначаються як пріоритет для будівництва нового демократичного суспільства. Дослідження, описане в даній роботі, спрямоване на вивчення особливостей емоційного розвитку дітей раннього віку, зосереджуючись зокрема на негативних емоційних станах дошкільників. При аналізі специфіки соціально-емоційного розвитку дітей дошкільного віку автор роботи наголошує на важливості рекомендацій щодо зменшення негативних емоцій у цьому віці.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсоціально-емоційний розвитокuk_UA
dc.subjectсамосвідомістьuk_UA
dc.subjectсоціальне оточенняuk_UA
dc.subjectемоційна сфераuk_UA
dc.subjectнегативний емоційний станuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ НЕГАТИВНИХ ЕМОЦІЙНИХ СТАНІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
Розташовується у зібраннях:053 (Психологія) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ляшенко Л.Б.pdf1,33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.