Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3362
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко, Лариса Іванівна-
dc.date.accessioned2024-03-05T06:48:42Z-
dc.date.available2024-03-05T06:48:42Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТкаченко Л. І. Ціннісні орієнтації підлітків із різним рівнем психологічної суверенності. Спеціальність 053 Психологія. Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. 2023. 76 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3362-
dc.descriptionThe work is dedicated to the investigation of valuable orientations of people with different levels of psychological sovereignty. The completed period of formation of the psychological sovereignty of the peculiarities of the sub-primary age and the sensitivity of the sub-primary age in terms of the formation of the value-semantic sphere indicate the relevance of the investigation. The theoretical analysis of the problem of value orientations of adolescents and psychological sovereignty was carried out by highlighting the main approaches to the concept of value orientations, clarifying the peculiarities of psychological sovereignty and the psychological characteristics of the value system of adolescents. The program was developed, the toolkit was selected, and an experimental study of the value orientations of adolescents with different levels of psychological sovereignty was conducted on the basis of gymnasium No. 3 in Nizhyn. A hypothesis has been proposed that the equal and structural specificity of the value priorities of the subordinates is interconnected with the equal and structural organization of their sovereignty. For those with different levels of sovereignty, value orientations are diverging.uk_UA
dc.description.abstractРобота присвячена дослідженню ціннісних орієнтацій підлітків із різним рівнем психологічної суверенності. Закінчення періоду формування психологічної суверенності особистості у підлітковому віці та сенситивність підліткового віку в плані формування ціннісно-смислової сфери виявляють актуальність дослідження. Теоретичний аналіз проблеми ціннісних орієнтацій підлітків та психологічної суверенності здійснювався шляхом висвітлення основних підходів до поняття ціннісні орієнтації, з’ясування особливостей психологічної суверенності та психологічної характеристики системи цінностей підлітків. Розроблено програму, підібрано інструментарій та проведено експериментальне дослідження ціннісних орієнтацій підлітків з різним рівнем психологічної суверенності на базі гімназії №3 м. Ніжин. Доведено гіпотезу про те, що рівнева та структурна специфіка ціннісних пріоритетів підлітків взаємопов'язана з рівневою та структурною організацією їх суверенності. У підлітків з різними рінями суверенності ціннісні орієнтації відрізняються.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk_UA
dc.subjectпідлітокuk_UA
dc.subjectпсихологічна суверенністьuk_UA
dc.titleЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ ПІДЛІТКІВ З РІЗНИМ РІВНЕМ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СУВЕРЕННОСТІuk_UA
Розташовується у зібраннях:053 (Психологія) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткаченко Л.І.pdf855,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.