Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3365
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хахуда, Алла Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-05T06:55:07Z | - |
dc.date.available | 2024-03-05T06:55:07Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3365 | - |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження полягає у тому, що незалежно від того, коли дитина пішла до школи, в 6 чи 7 років, вона в певний момент свого розвитку проходить через кризу. Дитина приходить до усвідомлення свого місця в світі суспільних стосунків. Вона відкриває для себе значення нової соціальної позиції – позиції школяра, пов’язаної з навчальною діяльністю, яка високо цінується дорослими. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | криза | uk_UA |
dc.subject | психологічна криза | uk_UA |
dc.subject | адаптація | uk_UA |
dc.title | ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕЖИВАННЯ КРИЗИ 7 РОКІВ | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 053 (Психологія) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Хахуда А.Г.pdf | 863,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.