Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3368| Назва: | ПСИХОЛОГО – ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФІЛАКТИКИ БУЛІНГУ В ШКІЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ |
| Автори: | Карпіна, Валентина Лаврентіївна |
| Ключові слова: | булінг профілактика шкільне середовище |
| Дата публікації: | 2023 |
| Короткий огляд (реферат): | Дослідження поняття булінг є актуальним для України. Поведінка неповнолітніх нині значно змінилася, почастішали прояви як фізичного, так і морального насильства над молодшими дітьми та однолітками. Це явище спостерігається в школах, технікумах, училищах, де створюються заклади соціалізації особистості, моралі та психології неповнолітніх. Часто родина і вчителі не звертають уваги на дитячі пустощі, така реакція дорослих призводить до сприйняття та дозволу дітей на нові протиправні дії. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3368 |
| Розташовується у зібраннях: | 053 (Психологія) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Карпіна В. Л.pdf | 977,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.