Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3368
Назва: ПСИХОЛОГО – ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФІЛАКТИКИ БУЛІНГУ В ШКІЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Автори: Карпіна, Валентина Лаврентіївна
Ключові слова: булінг
профілактика
шкільне середовище
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Дослідження поняття булінг є актуальним для України. Поведінка неповнолітніх нині значно змінилася, почастішали прояви як фізичного, так і морального насильства над молодшими дітьми та однолітками. Це явище спостерігається в школах, технікумах, училищах, де створюються заклади соціалізації особистості, моралі та психології неповнолітніх. Часто родина і вчителі не звертають уваги на дитячі пустощі, така реакція дорослих призводить до сприйняття та дозволу дітей на нові протиправні дії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3368
Розташовується у зібраннях:053 (Психологія) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпіна В. Л.pdf977,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.