Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3484
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНещерет, Вікторія Олегівна-
dc.date.accessioned2024-03-26T07:13:09Z-
dc.date.available2024-03-26T07:13:09Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3484-
dc.descriptionThe master's thesis "Development of Observational Skills of Children of 5-6 Years of Age in Experimental Activity" was researched at the theoretical and empirical levels. At the theoretical level, the problem of forming the observation of children aged 5-6 years is substantiated, in particular: the state of study of the issue of observation of children aged 5-6 years in scientific research is analyzed; a review and corresponding analytical work on the source base on the problem of using experimental activities to form the observation of older preschoolers in preschool education institutions is carried out. To solve the empirical tasks of the study, the program and methodology of the ascertaining experiment were created, the components were clarified, criteria and indicators of the formation of observation of senior preschoolers were developed and their levels were characterized, on the basis of which pedagogical conditions were identified and substantiated, a program for optimizing the formation of observation of children aged 5-6 years by means of experimental activity in the conditions of preschool education was developed. Keywords: perception, observation, observation of children of 5-6 years old, experimental activity.uk_UA
dc.description.abstractМагістерська робота «Розвиток спостережливості дітей 5-6 років у експериментальній діяльності» досліджувалася на теоретичному й емпіричному рівнях. На теоретичному рівні обґрунтована проблема формування спостережливості дітей 5-6 років, зокрема: проаналізовано стан вивчення питання спостережливості дітей 5-6 років у наукових дослідженнях; здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою з проблеми використання засобів експериментальної діяльності для формування спостережливості старших дошкільників в умовах закладу дошкільної освіти. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, створені програма та методика констатувального експерименту, уточнені компоненти, розроблені критерії та показники сформованості спостережливості старших дошкільників та схарактеризовані їх рівні, на основі яких були виділені й обґрунтовані педагогічні умови, розроблено програму оптимізації формування спостережливості дітей 5-6 років засобами експериментальної діяльності в умовах ЗДОuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсприйманняuk_UA
dc.subjectспостережливістьuk_UA
dc.subjectспостережливість дітей 5-6 роківuk_UA
dc.subjectекспериментальна діяльністьuk_UA
dc.titleРозвиток спостережливості дітей 5-6 років у експериментальній діяльностіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нещерет_магістерська_2023.pdf1,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.