Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3485
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКожухівська, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-03-26T07:19:13Z-
dc.date.available2024-03-26T07:19:13Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3485-
dc.descriptionThe qualification work was performed at the theoretical and practical levels. At the theoretical level, the content and structure of the leading categories of the study are clarified, psychological and pedagogical research on the development of speech competence in preschool children is analysed, the subject-game environment is characterised as a means of developing speech competence in children of middle preschool age. At the empirical level, the criteria and indicators are defined, the levels of formation of speech competence in children of middle preschool age are studied, the influence of teachers on the formation of this quality in children is investigated. On the basis of the obtained results, the pedagogical conditions are highlighted and a system of work on the development of speech competence in children of middle preschool age by means of the subject-game environment is developed. Keywords: "educational space", "educational environment", "subject-game environment", "competence", "speech competence", "speech development".uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота виконана на теоретичному та практичному рівнях. На теоретичному рівні уточнено зміст та структуру провідних категорій дослідження, проаналізовано психолого-педагогічні дослідження з проблеми розвитку мовленнєвої компетентності у дітей дошкільного віку, охарактеризовано предметно-ігрове середовище як засіб розвитку мовленнєвої компетентності у дітей середнього дошкільного віку. На емпіричному рівні визначено критерії та показники, вивчено рівні сформованості мовленнєвої компетентності у дітей середнього дошкільного віку, досліджено вплив педагогів на формування даної якості у дітей. На основі отриманих результатів виділено педагогічні умови та розроблено систему роботи щодо розвитку мовленнєвої компетентності у дітей середнього дошкільного віку засобом предметно-ігрового середовища.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectосвітній простірuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectпредметно-ігрове середовищеuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectмовленнєва компетентністьuk_UA
dc.subjectмовленнєвий розвитокuk_UA
dc.titleРозвиток мовленнєвої компетентності у дітей середнього дошкільного віку засобом оптимізації предметно-ігрового середовищаuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кожухівська_магістерська_2023.pdf1,39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.