Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3486
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Могила, Діана Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-26T07:21:38Z | - |
dc.date.available | 2024-03-26T07:21:38Z | - |
dc.date.issued | 2023-12 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3486 | - |
dc.description | Qualification work is done at theoretical and practical levels. At the theoretical level, the content and structure of the leading categories have been clarified, the features of lexical development of children of older preschool age have been analyzed, the means and methods of enriching the vocabulary of children have been allocated. At the empirical level, criteria and indicators are determined, the levels of formation of the lexical component in children of older preschool age are studied, the influence of teachers on the formation of this quality in children is investigated. Organizational and pedagogical conditions have been allocated and a system of work on the development of vocabulary in children of older preschool age has been developed. Key words: "lexicology," "vocabulary," "lexical development," "lexical component," "expressive vocabulary," "word," "active dictionary," "passive dictionary," "dictionary work." | uk_UA |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота виконана на теоретичному та практичному рівнях. На теоретичному рівні уточнено зміст та структуру провідних категорій, проаналізовано особливості лексичного розвитку дітей старшого дошкільного віку, виділено засоби та методи збагачення словника дітей. На емпіричному рівні визначено критерії та показники, вивчено рівні сформованості лексичного складника у дітей старшого дошкільного віку, досліджено вплив педагогів на формування даної якості у дітей. Виділено організаційно-педагогічні умови та розроблено систему роботи щодо розвитку лексики у дітей старшого дошкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | лексикологія | uk_UA |
dc.subject | лексика | uk_UA |
dc.subject | лексичний розвиток | uk_UA |
dc.subject | лексичний складник | uk_UA |
dc.subject | експресивна лексика | uk_UA |
dc.subject | словникова робота | uk_UA |
dc.title | Організаційно-педагогічні умови лексичного розвитку дітей старшого дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Могила_магістерська_2023.pdf | 1,22 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.