Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3487
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОнопрієнко, Вікторія Олегівна-
dc.date.accessioned2024-03-26T07:23:52Z-
dc.date.available2024-03-26T07:23:52Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3487-
dc.descriptionQualification work has been carried out at both theoretical and empirical levels. At the theoretical level, the content and structure of leading categories have been clarified, and the peculiarities of fostering tolerant relationships in children of senior preschool age in communicative activities have been analyzed. The features of tolerant relationships in children of senior preschool age and the pedagogical conditions for fostering tolerant relationships in senior preschoolers in communicative activities have been highlighted and analyzed. At the empirical level, the levels of tolerance development in children of senior preschool age in communicative activities have been studied. A working system has been developed, which includes methods and means for fostering tolerant relationships in children of senior preschool age. Keywords: "tolerance," "relationships," "tolerant relationships," "fostering tolerant relationships," "communicative activities," "communicative skills," "communicative tolerance."uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота виконана на теоретичному та емпіричному рівнях. На теоретичному рівні уточнено зміст та структуру провідних категорій, проаналізовано особливості виховання толерантних взаємостосунків у дітей старшого дошкільного віку в комунікативній діяльності. Виділено та проаналізовано особливості толерантних взаємостосунків у дітей старшого дошкільного віку, педагогічні умови виховання толерантних взаємостосунків у старших дошкільників в комунікативній діяльності. На емпіричному рівні вивчено рівні вихованості толерантних взаємостосунків у дітей старшого дошкільного віку в комунікативній діяльності. Розроблено систему роботи, яка включає методи та засоби виховання толерантних взаємостосунків у дітей старшого дошкільного віку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтолерантністьuk_UA
dc.subjectвзаємостосункиuk_UA
dc.subjectтолерантні взаємостосункиuk_UA
dc.subjectвиховання толерантних взаємостосунківuk_UA
dc.subjectкомунікативна діяльністьuk_UA
dc.subjectкомунікативні навичкиuk_UA
dc.titleВиховання толерантних взаємостосунків у дітей старшого дошкільного віку в комунікативній діяльностіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Онопрієнко_магістерська_2023.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.