Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3608| Назва: | GAME TECHNOLOGIES OF LEARNING: EXPERIENCE OF USING THE "TANGRAM" |
| Автори: | Losyeva Nataliyа Puzyrov Volodymyr |
| Ключові слова: | learning game technologies tangram puzzle |
| Дата публікації: | 20-бер-2024 |
| Видавець: | Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. Харків. |
| Короткий огляд (реферат): | The authors present the game learning technologies and depict the "Tangram" puzzle, which is a geometric constructor and a game at the same time. Some examples of its application in the training of pre-service teachers are presented. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3608 |
| Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Psykholoho-pedahohichni_problemy_2024_2 (1).pdf | 901,79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.