Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3608
Назва: GAME TECHNOLOGIES OF LEARNING: EXPERIENCE OF USING THE "TANGRAM"
Автори: Losyeva, Nataliya,,
Puzyrov, Volodymyr
Ключові слова: learning
game technologies
tangram
puzzle
Дата публікації: 20-бер-2024
Видавець: Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. Харків.
Короткий огляд (реферат): The authors present the game learning technologies and depict the "Tangram" puzzle, which is a geometric constructor and a game at the same time. Some examples of its application in the training of pre-service teachers are presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3608
Розташовується у зібраннях:ННІ природничо-математичних, медико-біологічних наук та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psykholoho-pedahohichni_problemy_2024_2 (1).pdf901,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.