Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3782
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗацнов, Владислав Олегович-
dc.date.accessioned2024-10-09T08:02:26Z-
dc.date.available2024-10-09T08:02:26Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3782-
dc.description.abstractМагістерська робота, присвячена дослідженню процесу формування історичних понять під час вивчення Української революції 1917-1921 років. Вона містить теоретичний аналіз понять, категорій і термінів, їх класифікацію та розгляд різних підходів до їх тлумачення в історичному вимірі. Особливу увагу приділено методам і прийомам роботи з історичними поняттями на уроках історії з урахуванням сучасних тенденцій розвитку навчально-виховного процесу. Також досліджується зміст понять у сучасних підручниках у порівнянні з вимогами чинної навчальної програми.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпоняттяuk_UA
dc.subjectісторичні поняттяuk_UA
dc.subjectнавчальна програмаuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.subjectпідручник з історіїuk_UA
dc.subjectУкраїнська революція 1917-1921 рр..uk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ В УЧНІВСТВА ПОНЯТІЙНОЇ СИСТЕМИ В 10 КЛАСІ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ “УКРАЇНСЬКА РЕВОЛЮЦІЯ 1917-1921 РР.”uk_UA
Розташовується у зібраннях:014.03 Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зацнов В. пдф.pdf812,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.