Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3783
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНевіднича, Олесія Віталіївна-
dc.date.accessioned2024-10-09T08:05:13Z-
dc.date.available2024-10-09T08:05:13Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3783-
dc.description.abstractМагістерське дослідження присвячено актуальній проблемі формування предметних компетенцій учнів у процесі вивчення візуальних джерел з історії радянського повсякдення у 50-70-х рр. Мета дослідження полягає в науковому обґрунтуванні та розробці психолого-педагогічних умов формування предметних компетентностей учнів у процесі вивчення візуальних джерел з історії радянського повсякдення у 50-70-х рр. Теоретична цінність роботи зумовлена збагаченням фактичного матеріалу для дослідження візуальних джерел з історії радянського повсякдення у 50-70-х рр. на уроках історії. Практична цінність роботи полягає у дослідженні візуальних джерел на уроках з історії радянського повсякдення у 50-70-х рр., використанні результатів дослідження у практичній педагогічній діяльності на уроках історії в загальноосвітній школі, подальших наукових дослідженнях.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectвізуальні джерелаuk_UA
dc.subjectпредметні компетентностіuk_UA
dc.subjectрадянське повсякденняuk_UA
dc.subjectлібералізація Хрущоваuk_UA
dc.subjectзастій Брежнєваuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ВІЗУАЛЬНИХ ДЖЕРЕЛ З ІСТОРІЇ РАДЯНСЬКОГО ПОВСЯКДЕННЯ У 50-70-Х РР.uk_UA
Розташовується у зібраннях:014.03 Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Невіднича О. пдф.pdf860,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.