Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3807
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГордієнко, Т. В.-
dc.date.accessioned2024-10-14T05:52:25Z-
dc.date.available2024-10-14T05:52:25Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМетодичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Педагогіка інклюзивної освіти» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня напряму підготовки 013 Початкова освіта / уклад.: Т. В. Гордієнко. – Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2024. – 65 с.uk_UA
dc.identifier.udc373.3(076)-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3807-
dc.description.abstractЗміст методичних рекомендацій відповідає навчальному плану спеціальності 013 Початкова освіта та робочій програми з дисципліни «Педагогіка інклюзивної освіти». Згідно тем, включених до курсу навчальної дисципліни сформовано тематику лекційного курсу, практичих занять з метою закріплення здобувачами теоретичних знань, одержаних на лекційних заняттях чи в результаті самостійного вивчення необхідного матеріалу і одержання практичних навичок. Завдання до практичних робіт розроблені з метою формування професійних компетентностей і вдосконалення у здобувачів вищої освіти знань, умінь та навичок з дисципліни «Педагогіка інклюзивної освіти». Методичні рекомендації адресовані здобувачам другого (магістерського) рівня вищої освіти, а також викладачам спеціальності 013 Початкова освіта у процесі вивчення навчальної дисципліни «Педагогіка інклюзивної освіти».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.titleМетодичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Педагогіка інклюзивної освіти» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня напряму підготовки 013 Початкова освітаuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет.pdf2,42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.