Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3836
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорошко, О. Л.-
dc.date.accessioned2024-11-06T12:08:52Z-
dc.date.available2024-11-06T12:08:52Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГорошко О. Когнітивна роль візуалізації в засвоєнні математичних знань: матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (з міжнародною участю) «Сучасна освіта в глобальному і національному вимірах: виклики, загрози, ефективні рішення» (17 жовтня 2024). Тернопіль, 2024. С. 184-187uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3836-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleКогнітивна роль візуалізації в засвоєнні математичних знаньuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник конф._здобувачі і молоді учені (2024).pdf1,33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.