Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3865
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомпанець, Ю. В.-
dc.date.accessioned2024-11-21T13:21:52Z-
dc.date.available2024-11-21T13:21:52Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3865-
dc.description.abstractУ статті розглянуто значення патріотичного виховання на уроках математики у старшій школі. Досліджено структурні аспекти патріотизму та основні принципи патріотичного виховання, що включають формування громадянської відповідальності, любові до Батьківщини та поваги до національних цінностей. Обґрунтовано, що інтеграція патріотичних ідей у навчальний процес математики сприяє розвитку активної громадянської позиції учнів, формуванню критичного мислення та усвідомленню важливості соціальних і економічних процесів в Україні. Окрему увагу приділено використанню практичних завдань, що ілюструють досягнення українських математиків та їхній внесок у розвиток науки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпатріотичне вихованняuk_UA
dc.subjectматематикаuk_UA
dc.subjectгромадянська відповідальністьuk_UA
dc.subjectнаціональні цінностіuk_UA
dc.subjectсоціальні процесиuk_UA
dc.subjectукраїнські математикиuk_UA
dc.titleПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ У СТАРШІЙ ШКОЛІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ННІ природничо-математичних, медико-біологічних наук та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ю.Компанець 105-141-PB.pdf2,49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.