Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3883
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Салій, А. С. | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-04T08:16:21Z | - |
dc.date.available | 2024-12-04T08:16:21Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Салій, А. С. Сучасні методи навчання математики в аспекті особистісного саморозвитку учнів. «UNIVERSUM» ГО «Молодіжна наукова ліга». Вінниці. Вип. 14. 2024. С. 384-388 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3883 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються нові підходи до вивчення математики в 11 класах, які сприяють саморозвитку учнів та формуванню їх дослідницьких навичок. Зокрема, акцентується увага на застосуванні STEM-технологій та інтеграції міждисциплінарних знань у процесі навчання. Наводяться приклади практичних і творчих завдань, що виходять за межі традиційної навчальної програми та стимулюють учнів до самостійного дослідження та використання інформаційно-комунікаційних технологій. Підкреслюється важливість взаємодії учнів з магістрами, аспірантами та молодими науковцями в рамках групової роботи, а також участі в конкурсах та змаганнях, що сприяють розвитку їхніх інтелектуальних здібностей та мотивації до навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | саморозвиток | uk_UA |
dc.subject | старшокласники | uk_UA |
dc.subject | дослідницька діяльність | uk_UA |
dc.subject | STEM технології | uk_UA |
dc.subject | математична освіта | uk_UA |
dc.subject | міждисциплінарна інтеграція | uk_UA |
dc.title | СУЧАСНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В АСПЕКТІ ОСОБИСТІСНОГО САМОРОЗВИТКУ УЧНІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ННІ природничо-математичних, медико-біологічних наук та інформаційних технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стор.384-388 Салій Анастасія.pdf | 2,44 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.