Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3905
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Корнєєва, Л. Л. | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-23T08:52:20Z | - |
dc.date.available | 2024-12-23T08:52:20Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.udc | 791.622:7.017.9 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3905 | - |
dc.description.abstract | У статті йдеться про два технічні винаходи, які базуються на оптичних (візуальних) ефектах і які стали певними кроками у наближенні до появи кінематографу. Якщо найважливішою технологічною основою синематографу братів Люм’єрів стала фото-графія, то прообразом самої фотокамери була камера-обскура. «Привид Пеппера», зі своєї сторони, став важливим етапом практичної реалізації ідеї рухомих віртуальних сценічних образів та об’єктів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | камера-обскура | uk_UA |
dc.subject | «привид Пеппера» | uk_UA |
dc.subject | передісторія кіно | uk_UA |
dc.subject | візуальна ілюзія | uk_UA |
dc.subject | оптична ілюзія | uk_UA |
dc.subject | спецефекти в кіно | uk_UA |
dc.title | Епізоди передісторії кінематографу: камера-обскура та «привид Пеппера» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Література та культура Полісся. Випуск 111 (2024 р.) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Полісся 111-291-298.pdf | 252,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.