Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3926
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПугач, В. М.-
dc.date.accessioned2024-12-24T08:35:07Z-
dc.date.available2024-12-24T08:35:07Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.udc811.161.2(09)’18-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3926-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізові фемінітивів у творчості Ганни Барвінок (Олександри Михайлівни Білозерської-Куліш), дружини Пантелеймона Куліша та щирої знайомої Тараса Шевченка, близького друга родини. Творчість Ганни Барвінок важлива тим, що вона є першою спробою жіночої творчості в українській літературі, відображенням жіночого світогляду, жіночої долі, виконаних у народній оповідній творчій манері. Головними героїнями її оповідань є жінки, і лексико-семантичне поле «жінка» є достатньо різноманітним і репрезентативним щодо складу фемінітивів, серед яких можна вирізнити 9 груп. Під упливом двох видатних чоловіків, із якими її звела доля, Ганна Барвінок, натхненна їхньою творчістю, зокрема Тараса Шевченка, започаткувала гендерну творчість уперше в історії української літератури.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectфемінітивuk_UA
dc.subjectгендерuk_UA
dc.subjectжіноча творчістьuk_UA
dc.subjectГанна Барвінокuk_UA
dc.subjectТарас Шевченкоuk_UA
dc.subjectПантелеймон Кулішuk_UA
dc.titleФемінітиви у творчості Ганни Барвінок як шевченківська традиціяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Література та культура Полісся. Випуск 111 (2024 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полісся 111-53-60.pdf258,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.