Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3953
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бойченко, Анжела Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-02T13:11:37Z | - |
dc.date.available | 2025-01-02T13:11:37Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Науковий керівник: Литовченко Ніна Федорівна, кандидат психологічних наук, доцент | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3953 | - |
dc.description.abstract | У роботі обгрунтовано поняття «рання прив’язаність», уточнена його психологічна сутність у порівнянні з іншими, використовуваними у сучасній психології поняттями. Рання прив’язаність дитини до матері є основою для розвитку емоційної стабільності, дозволяє дитині відчувати себе в безпеці та захищеності, що сприяє її правильному розвитку, як емоційно, так і соціально. У результаті проведеного експериментального дослідження вявлено, що тип емоційної прив’язаності, який формується у ранньому віці, впливає на здатність дошкільника до соціальної взаємодії, розвитку комунікативних навичок і здатність до дослідницької активності. Внутрішня структура прив’язаності у дітей дошкільного віку з уникаючою прив’язаністю містить інтерналізований досвід батьківського відторгнення, емоційної холодності, вимогливості і контролю. Батьківська уникаюча прив’язаність є умовою, за якої не формується надійний тип прив’язаності у дитини, оскільки дослідницька й комунікативна активність дитини обмежена відповідними батьківськими стандартами і при цьому відсутня емоційна складова стосунків прив’язаності. Уникаюча поведінка стає своєрідним захистом від батьківського відторгнення. Амбівалентна прив’язаність дитини до матері виявляється у високому контролі, інфантилізації і симбіотичному зв’язку. Надійна прив’язаності виявляється в батьківському відношенні за типом прийняття. Дитина дошкільного віку має розвинену комунікативну компетентність. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | рив’язаність | uk_UA |
dc.subject | рання прив’язаність | uk_UA |
dc.subject | надійна прив’язаність | uk_UA |
dc.subject | уникаюча прив’язаність | uk_UA |
dc.subject | амбівалентна прив’язаність | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | комунікація | uk_UA |
dc.subject | спілкування | uk_UA |
dc.subject | дошкільний вік | uk_UA |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАЦІЇ ДОШКІЛЬНЯТ З РІЗНИМ ТИПОМ РАННЬОЇ ПРИВ’ЯЗАНОСТІ | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 053 (Психологія) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бойченко А.А.дипломна роботаc.pdf | 739,93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.