Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3957
Назва: | ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ УВАГИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ |
Автори: | Жукова, Світлана Григорівна |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Науковий керівник: Папуча Микола Васильович, кандидат психологічних наук, професор |
Короткий огляд (реферат): | У магістерській роботі здійснено теоретичний аналіз та емпіричне дослідження проблеми уваги молодших школярів із затримкою психічного розвитку (ЗПР). Так, у першому розділі «Теоретико-методологічні основи дослідження уваги у дітей молодшого шкільного віку» авторкою був здійснений теоретичний аналіз проблеми уваги у психологічній науці, розглянуто основні підходи до її тлумачення, уточнено функції, властивості та види досліджуваного явища. Водночас, розглянуті особливості психології молодшого школяра та розглянуті особливості розвитку властивостей уваги та її видів у дитини молодшого шкільного віку. У другому розділі «Психологічні особливості уваги дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку» здійснено теоретичний аналіз проблеми затримки психічного розвитку, розглянуто сутність поняття та основні ознаки в індивіда. Разом із тим, уточнені основні ознаки уваги дітей молодшого шкільного віку з затримкою психічного розвитку. У третьому розділі «Емпіричне дослідження уваги дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку» здійснено емпіричне дослідження особливостей розвитку уваги молодших школярів із затримкою психічного розвитку, розроблено й апробовано корекційно-розвивальну програму оптимізації розвитку властивостей уваги дітей означеної категорії. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3957 |
Розташовується у зібраннях: | 053 (Психологія) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Жукова С. магістерська робота.pdf | 1,85 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.