Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3962
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузьменко, Галина Вікторівна-
dc.date.accessioned2025-01-02T13:39:47Z-
dc.date.available2025-01-02T13:39:47Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНауковий керівник: Кошова Інна Вікторівна кандидат психологічних наук, доцент, доцентuk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3962-
dc.description.abstractВ роботі розглядаються особливості конфліктів дорослий- дитина дошкільного віку. Зокрема розглядається поняття конфлікту загалом і його особливості прояву в педагогічній сфері зокрема. Компоненту дорослий, досліджуються і описуються, такі категорії як конфліктна компетентність, стратегії подолання конфлікту, власний рівень конфліктності. Категорія дослідження компонента дитина є вікові особливості і прояв агресивної поведінки, як причина чи наслідка конфліктної поведінки. В дослідженні ми з’ясовуємо чи впливає суб'єктивна оцінка дитини, як агресивної від рівня компетентності педагога і його стратегій вирішення конфліктних ситуацій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ КОНФЛІКТІВ ДИТИНА-ДОРОСЛИЙ В ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІuk_UA
Розташовується у зібраннях:053 (Психологія) Магістерські роботи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.