Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3979
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолягіної, Інна Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-01-02T14:15:24Z-
dc.date.available2025-01-02T14:15:24Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНауковий керівник: Кошова Інна Вікторівна кандидат психологічних наук, доцентuk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3979-
dc.description.abstractМагістерська робота присвячена дослідженню процесу виховання Я концепції у дітей з особливими потребами в родині та вивчення зв’зку батьківського ставлення з формуванням їх особистості. У першому розділі теоретично проаналізовано основні поняття Я концепції, її структура та етапи формування. Другий розділ розкриває специфічні потреби та виклики з якими стикаються діти з особливими потребами в процесі формування образу “Я” та самооцінки, а також описано стилі виховання, сімейні ролі. У третьому розділі було проведене емпіричне дослідження зв’язку самооцінки та самоакцептації підлітків з особливими потребами та батьківського ставлення і стилів виховання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЯ концепціяuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectсамоакцептціяuk_UA
dc.subjectформуванняuk_UA
dc.subjectдітиuk_UA
dc.subjectбатькиuk_UA
dc.subjectпорушенняuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.titleЯ-КОНЦЕПЦІЯ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ ТА ОСОБЛИВОСТІ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННuk_UA
Розташовується у зібраннях:053 (Психологія) Магістерські роботи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.