Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3993
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозоріз, Дмитро Володимирович-
dc.date.accessioned2025-01-03T08:14:59Z-
dc.date.available2025-01-03T08:14:59Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3993-
dc.descriptionThe scientific work is devoted to the analysis of the problem of national-patriotic education of preschoolers. The specificity of preschool age in terms of the formation of the foundations of patriotism in children is analyzed. The patriotic and educational potential of Ukrainian folk toys is revealed. The study is based on the pedagogical, psychological, cultural, and historical aspects of the use of folk toys. In order to conduct the ascertaining stage of the experiment, the necessary diagnostic tools were developed. The levels of patriotic education of preschool children by means of folk toys were identified. Factors influencing the effectiveness of the process of national-patriotic education of children, taking into account the influence of folk toys, were analyzed. Based on the experiment, pedagogical conditions for national-patriotic education of preschool children by means of folk toys were developed. Methodological materials for each of the specified conditions are compiled, which, in the author's opinion, contributes to the effectiveness of the work of the preschool teacher in relation to the national-patriotic education of preschool children using folk toys. Keywords: patriotism, patriotic education, patriotic feelings, national-patriotic education, preschool age, national culture, folk toy, Ukrainian folk toyuk_UA
dc.description.abstractНаукова робота присвячена аналізу проблеми національно-патріотичного виховання дошкільників. Проаналізовано специфіку передшкільного віку щодо формування засад патріотизму у дітей. Розкрито патріотично-виховний потенціал української народної іграшки. Дослідження ґрунтується на педагогічних, психологічних, культурологічних, історичних аспектах використання народної іграшки. З метою проведення констатувального етапу експерименту розроблено необхідний діагностичний інструментарій. Виявлено рівні патріотичної вихованості дітей передшкільного віку засобами народної іграшки. Проаналізовано чинники впливу на ефективність процесу національно-патріотичного виховання дітей з урахуванням впливу народної іграшки. На основі зробленого експерименту було розроблено педагогічні умови національно-патріотичного виховання дітей передшкільного віку засобами народної іграшки. Укладено методичні матеріали до кожної з означених умов, що на думку автора, сприяє ефективності роботи вихователя ЗДО відносно національно-патріотичного виховання дітей передшкільного віку засобами народної іграшки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпатріотизмuk_UA
dc.subjectпатріотичне вихованняuk_UA
dc.subjectнаціонально-патріотичне вихованняuk_UA
dc.subjectпатріотичне виховання дошкільниківuk_UA
dc.subjectукраїнська народна іграшкаuk_UA
dc.subjectвиховання патріотичних почуттівuk_UA
dc.titleПедагогічні умови національно-патріотичного виховання дітей передшкільного віку засобами української народної іграшкиuk_UA
dc.title.alternativePedagogical conditions of national-patriotic education of preschool children by means of Ukrainian folk toysuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Козоріз_магістерська_2024.pdf1,39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.