Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4013
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІваницький, Дмитро Ігорович-
dc.date.accessioned2025-01-09T06:23:56Z-
dc.date.available2025-01-09T06:23:56Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНауковий керівник – Давиденко Юрій Миколайович, кандидат історичних наук, доцентuk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4013-
dc.description.abstractУ роботі представлені сучасні підходи до вивчення теми Другої світової війни у шкільному курсі історії. Проаналізовані дидактичні особливості традиційних методів вивчення вказаної теми за останні роки. Виокремлено нові підходи, методологічні новації, характерні риси сучасних підходів навчання при вивченні проблем Другої світової війни на уроках історії в 10-11 класах. Розкрито основні риси сучасних підходів до навчання та зроблено висновки щодо їхньої ефективності в рамках шкільної програми. Особливу увагу приділено методам, які застосовуються для вивчення історії Другої світової війни в шкільному курсі історії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectДруга світова війнаuk_UA
dc.subjectдидактичні особливостіuk_UA
dc.subjectсучасні підходиuk_UA
dc.subjectзмістовні аспектиuk_UA
dc.subjectшкільний курс історіїuk_UA
dc.subjectметоди навчанняuk_UA
dc.titleСУЧАСНІ ПІДХОДИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ІСТОРІЇuk_UA
Розташовується у зібраннях:014.03 Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іваницький Дмитро Ігорович СОІ.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.