Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4013
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іваницький, Дмитро Ігорович | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-09T06:23:56Z | - |
dc.date.available | 2025-01-09T06:23:56Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Науковий керівник – Давиденко Юрій Миколайович, кандидат історичних наук, доцент | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4013 | - |
dc.description.abstract | У роботі представлені сучасні підходи до вивчення теми Другої світової війни у шкільному курсі історії. Проаналізовані дидактичні особливості традиційних методів вивчення вказаної теми за останні роки. Виокремлено нові підходи, методологічні новації, характерні риси сучасних підходів навчання при вивченні проблем Другої світової війни на уроках історії в 10-11 класах. Розкрито основні риси сучасних підходів до навчання та зроблено висновки щодо їхньої ефективності в рамках шкільної програми. Особливу увагу приділено методам, які застосовуються для вивчення історії Другої світової війни в шкільному курсі історії. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | Друга світова війна | uk_UA |
dc.subject | дидактичні особливості | uk_UA |
dc.subject | сучасні підходи | uk_UA |
dc.subject | змістовні аспекти | uk_UA |
dc.subject | шкільний курс історії | uk_UA |
dc.subject | методи навчання | uk_UA |
dc.title | СУЧАСНІ ПІДХОДИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ІСТОРІЇ | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 014.03 Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Іваницький Дмитро Ігорович СОІ.pdf | 1,02 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.