Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4022
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКожара, Микола Миколайович-
dc.date.accessioned2025-01-09T06:46:52Z-
dc.date.available2025-01-09T06:46:52Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНауковий керівник Мартиненко Володимир Васильович к.і.н., доцент кафедри всесвітньої історії та міжнародних відносинuk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4022-
dc.description.abstractУ магістерській роботі, присвяченій особливостям викладання історії Німеччини XX–XXI століть у курсі всесвітньої історії для 10–11 класів закладів загальної середньої освіти України, аналізується місце німецької історії в шкільній програмі, виявляються проблеми її викладання та пропонуються шляхи вдосконалення навчального процесу. Робота складається з трьох розділів. У першому розділі розглянуто роль Німеччини у світовій історії та її вплив на глобальні історичні процеси, зокрема становлення європейської спільноти, роль у двох світових війнах, період поділу на ФРН і НДР, а також об’єднання Німеччини та її місце у сучасному світі. Другий розділ присвячено аналізу структури та змісту шкільної програми з всесвітньої історії для старших класів. Розглядається, як у програмі висвітлено ключові аспекти німецької історії, такі як Веймарська республіка, нацистський режим, Друга світова війна, Нюрнберзький процес, Холодна війна та сучасні аспекти європейської інтеграції. У третьому розділі досліджуються проблеми висвітлення німецької історії в підручниках, зокрема можливі упущення в інтерпретаціях, застарілість фактів або відсутність матеріалів, що дозволяють аналізувати вплив Німеччини на Україну, наприклад, в контексті міграційних процесів, економічних зв’язків чи історії української діаспори в Німеччині. Особлива увага приділяється адаптації змісту навчання до реалій українських шкіл під час війни, зокрема актуалізації історичних паралелей, таких як наслідки тоталітарних режимів або значення міжнародної солідарності. Робота також пропонує шляхи співпраці між українськими та німецькими освітянами, спрямовані на обмін досвідом та спільне створення навчальних матеріалів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectісторія Німеччиниuk_UA
dc.subjectметодика викладання історіїuk_UA
dc.subjectшкільна програмаuk_UA
dc.subjectінноваційні методи навчанняuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ НІМЕЧЧИНИ КІНЦЯ ХХ ПОЧ. ХХІ СТОЛІТТЯ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ 10-11 КЛАСАХuk_UA
Розташовується у зібраннях:014.03 Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кожара Микола Миколайович СОІз.pdf774,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.