Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4145
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Петренко, Ольга Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-15T10:07:11Z | - |
dc.date.available | 2025-02-15T10:07:11Z | - |
dc.date.issued | 2024-12 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4145 | - |
dc.description | Petrenko O. M. Organization of communicative and speech activities of older preschool children in a preschool educational institution. Artide. Nizhyn, 2024. – р.71. The qualification work was carried out at the theoretical and practical levels. At the theoretical level, the essence of the concepts of «speech», «communication» and «communicative and speech activity» in the scientific literature was determined, the theoretical foundations of the organization of communicative and speech activity of preschool children were characterized; the forms and methods of its organization were analyzed. At the empirical level, the criteria, indicators, levels of development of communicative competence in children of senior preschool age, forms and methods of its organization were studied. Pedagogical conditions were identified and a system of work of the educator for the organization of communicative and speech activity of children of senior preschool age in preschool education using various forms and methods was proposed. Keywords: «communicative and speech activity», «communication», «speech», «organization of communicative and speech activity», «senior preschool age». | uk_UA |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота виконана на теоретичному та практичному рівнях. На теоретичному рівні визначена сутність понять «мовлення», «комунікація» та «комунікативно-мовленнєва діяльність» у науковій літературі, схарактеризовані теоретичні основи організації комунікативно-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку; проаналізовані форми та методи її організації. На емпіричному рівні досліджені критерії, показники, рівні сформованості комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку, форм та методів її організації. Виділено педагогічні умови та запропонована система роботи вихователя з організації комунікативно мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку в ЗДО з використанням різноманітних форм та методів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | комунікативно-мовленнєва діяльність | uk_UA |
dc.subject | комунікація | uk_UA |
dc.subject | мовлення | uk_UA |
dc.subject | організація комунікативно-мовленнєвої діяльності | uk_UA |
dc.subject | старший дошкільний вік | uk_UA |
dc.title | Організація комунікативно-мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку в ЗДО | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Петренко_магістерська_2024.pdf | 822,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.