Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4153
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСідько, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-02-15T11:03:20Z-
dc.date.available2025-02-15T11:03:20Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4153-
dc.descriptionSidko O.S. Education of emotional culture in children of senior preschool age. Qualification work. Nizhyn, 2024. 86 с. The scientific work is devoted to the analysis of such an aspect of the socio-emotional development of children aged 6-7 as the education of the basics of emotional culture. The theoretical foundations of the problem of educating emotional culture in children of this age are analysed, the problem of educating emotional culture in psychological and pedagogical research is analysed. The peculiarities of educating the culture of emotions in children in the period of senior preschool childhood are revealed. The factors influencing the education of emotional culture in children aged 6-7 years are characterised. An experimental study was conducted to identify the pedagogical conditions for the education of emotional culture in children aged 6-7 years. The criteria and indicators of emotional culture education in children of 6-7 years old have been developed and experimentally tested. The necessary diagnostic methods for preschoolers and educators to determine the state of practice of preschool educational institutions on the selected problem were selected and developed. Three levels of emotional culture education in children of this age (high, medium, primary) are identified and substantiated. The pedagogical conditions for the education of emotional culture in children aged 6-7 years are developed and a programme for ensuring each of these conditions is proposed. Keywords: emotions, emotional development, emotional competence, emotional intelligence, culture, emotional cultureuk_UA
dc.description.abstractНаукова робота присвячена аналізу такого аспекту соціально-емоційного розвитку дітей 6-7 років, як виховання у них основ емоційної культури. Проаналізовано теоретичні основи проблеми виховання емоційної культури у дітей цього віку, здійснено аналіз проблеми виховання емоційної культури у психолого-педагогічних дослідженнях. Розкрито особливості виховання культури емоцій в дітей у період старшого дошкільного дитинства. Схарактеризовано чинники впливу на виховання емоційної культури у дітей 6-7 років. Проведено експериментальне дослідження з виявлення педагогічних умов виховання емоційної культури в дітей 6-7 років. Розроблено і експериментально перевірено критерії та показники вихованості культури емоцій у дітей 6-7 років. Дібрано та розроблено необхідні методики діагностування стосовно дошкільників і вихователів щодо з’ясування стану практики ЗДО із обраної проблеми. Виявлено та обґрунтовано три рівні вихованості емоційної культури у дітей зазначеного віку (високий, середній, початковий). Розроблено педагогічні умови виховання емоційної культури у дітей 6-7 років та запропоновано програму забезпечення кожної із цих умов.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectемоційний розвитокuk_UA
dc.subjectемоційна компетентністьuk_UA
dc.subjectемоціїuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectемоційна культураuk_UA
dc.subjectстарший дошкільний вікuk_UA
dc.titleВиховання у дітей старшого дошкільного віку емоційної культуриuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сідько О.С._магістерська_2024.pdf1,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.