Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/428
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Любецька, В. В. | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-07T07:15:56Z | - |
dc.date.available | 2018-05-07T07:15:56Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.udc | 821.161.1-3.09Г58 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/428 | - |
dc.description | The article deals with the phenomenon of sleep that forms an inoreality in N. V. Gogol writings (on the material of the story "A Terrible Vengeance" ("Evenings on a Farm near Dikanka" cycle) and the story "The Portrait" ("Arabesques" cycle). The second vision problem in the writer's work comprehends and connects with a dreamy realness penetrating into reality (the story "A Terrible Vengeance"). It is asserted that N. V. Gogol's aesthetic problems are associated with the mystical vision of the world (the story "The Portrait"). Gogol's visions are manifested through a sleep and affirmed in the reality. The images of sleep and the images of reality often merge by the writer into a singb whob. Day forms of conscbusness are destroyed in a dream, because sleep is an impulse to genuine actbn and connects with the life, which grasps dreams. In this case, in N. V. Gogol works "to dream" means 'to be". The study of the phenomenon of sleep is important and provides an opportunity to better understanding the sides of the writer's artistic conscbusness, the evolutbn of his world outlook to the idea of religious transformation of man and the world. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядається феномен сну, який формує інобуття у М. В. Гэголя (на матеріалі повісті "Страшна помста" (цикл "Вечори на хуторі біля Диканьки" та повісті "Портрет" (цикл "Арабески"). Осмислюється проблема другого бачення у творчості письменника, що пов'язана з сонною дійсністю і проникає у реальнють (повість "Страшна помста"). Стверджується, що естетична проблемати- ка пов'язується у М. В. Гэголя з мютичним баченням світу (повють "Портрет"). Візіонерство М. В. Гэголя проявляється через сон і затверджується в реальності. Образи сну і образи дійсності часто зливаються у письменника в єдине ціле. Уві сні руйнуються денні форми свідомості, оскільки сон є імпульсом до справжньої дії; він пов'язаний з життям, а життя схоплює сновидіння. В такому ви- падку, в творчості М. В. Гэголя "снитися" означає "бути". Вивчення феномену сну має важливе значення і дає можливість глибше зрозуміти сторони художньої свідомості письменника, еволюцію його світогляду до ідеї релігійного перетворення людини і світу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім.М. В. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | друге бачення | uk_UA |
dc.subject | сонна дійсність | uk_UA |
dc.subject | буття | uk_UA |
dc.subject | зображальність | uk_UA |
dc.subject | second vision | uk_UA |
dc.subject | dream reality | uk_UA |
dc.title | Друге бачення та сонна дійсність у гоголівському світі | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Література та культура Полісся. Випуск 86 (2017 р.) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5.pdf | 143,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.