Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4292
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКресан О. Д.-
dc.contributor.authorСмольянінова С. В.-
dc.contributor.authorКресан Т. Д.-
dc.date.accessioned2025-04-14T05:56:45Z-
dc.date.available2025-04-14T05:56:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКресан О.Д., Смольянінова С.В., Кресан Т.Д. Особливості розвитку соціального та емоційного інтелекту у студентів мистецьких спеціальностей на заняттях з іноземної мови. Науковий вісник Сіверщини. Серія: Освіта. Соціальні та поведінкові науки. № 1 (12), 2024. С. 154-168.uk_UA
dc.identifier.udc159.942.2:057.875+378:371-
dc.identifier.urihttps://sjeducation.academysps.edu.ua/wp-content/uploads/2024/05/Kresan-O.D.-Smolianinova-S.V.-Kresan-T.D.pdf-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4292-
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню особливостей розвитку соціального та емоційного інтелекту на заняттях з іноземної мови у студентів мистецьких спеціальностей. Соціальний та емоційний інтелект є важливими для різних сфер життя людини, оскільки підвищують її професійну та особисту успішність і покращують якість її соціальних інтеракцій. Для представників мистецьких професій високий рівень розвитку соціального та емоційного інтелекту сприяє не лише поліпшенню комунікації з реципієнтами мистецтва й художньої творчості, а й допомагає глибше відчути соціальні та емоційні явища, які потребують відображення через мистецтво. У роботі здійснено аналіз особливостей соціального та емоційного інтелекту як психологічних явищ, їх спільних і відмінних ознак. Шляхом порівняння структурних компонентів соціального та емоційного інтелекту доведений їхній тісний взаємозв’язок і важливість комплексного розвитку для особистості. Здійснено теоретичний аналіз підходів до визначення та розуміння соціального й емоційного інтелекту в сучасній психологічній науці. Авторами проведено емпіричне дослідження рівня розвитку емоційного інтелекту у студентів мистецьких спеціальностей, зокрема зі студентами 2–4 курсів Національної академії образотворчого мистецтва та архітектури (НАОМА), м. Київ. Методом дослідження був опитувальник емоційного інтелекту Н. Хола, що вимірює загальний рівень емоційного інтелекту, а також його рівень за шкалами. Результати емпіричного вивчення проблеми показали, що досліджувані студенти мають переважно низький рівень вираження емоційного інтелекту за всіма параметрами застосованої психодіагностичної методики. Запропоновано методи розвитку емоційного інтелекту на практичних заняттях з іноземної мови, обґрунтовано психологічними особливостями студентів і фаховою спрямованістю навчального закладу. Практичне значення результатів цього дослідження полягає у можливості їх застосування на заняттях з іноземної мови зі студентами мистецьких спеціальностей з метою підвищення рівня соціального та емоційного інтелекту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсоціальний інтелектuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectзаняття з іноземної мовиuk_UA
dc.subjectметоди розвитку емоційного інтелектуuk_UA
dc.subjectемпатійне слуханняuk_UA
dc.subjectемпатійна дискусіяuk_UA
dc.subjectвітагенне навчанняuk_UA
dc.titleОсобливості розвитку соціального та емоційного інтелекту у студентів мистецьких спеціальностей на заняттях з іноземної мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_Кресан_Емоційний та соціальний інтелект студентів.pdf683,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.