Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4295
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКресан О. Д.-
dc.contributor.authorКресан Т. Д.-
dc.contributor.authorСмольянінова С. В.-
dc.date.accessioned2025-04-14T05:59:59Z-
dc.date.available2025-04-14T05:59:59Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКресан О.Д., Кресан Т.Д., Смольянінова С.В. Психологічні особливості емоційного інтелекту студентів мистецьких та немистецьких спеціальностей. Технології розвитку інтелекту, 2024. Том 8, No 1 (35).uk_UA
dc.identifier.udc159.942.2:057.875-
dc.identifier.urihttps://psytir.org.ua/index.php/technology_intellect_develop/article/view/656-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4295-
dc.description.abstractМетою публікації є вивчення психологічних особливостей емоційного інтелекту студентів мистецьких та немистецьких спеціальностей та дослідження взаємозв’язку емоційного інтелекту зі стійкістю особистості до стресу. Реалізація цієї дослідницької мети базується на застосуванні комплексу методів, серед яких теоретичні методи: теоретичний аналіз та систематизація наукових положень з теми дослідження на основі наукових джерел з психології, порівняння, узагальнення теоретичних та експериментальних праць з досліджуваної проблеми. Емпіричні методи: опитувальник емоційного інтелекту Н.Хола, а також опитувальник стійкості до стресу. Методи математично-статистичної обробки результатів дослідження: коефіцієнт лінійної кореляції Пірсона та U-критерій Манні-Уїтні. У статті здійснено теоретичний аналіз особливостей та проблеми розвитку емоційного інтелекту у студентів мистецьких та немистецьких спеціальностей, а також емпіричне дослідження з використанням зазначених психодіагностичних методів. В результаті проведеного емпіричного дослідження виявлено, що студенти обох досліджуваних груп мають в основному низький рівень розвитку емоційного інтелекту, що зумовлює потребу в його розвитку. Значущих відмінностей у рівні досліджуваної ознаки у студентів мистецьких та немистецьких спеціальностей не виявлено. Авторами показано, що серед компонентів емоційного інтелекту найвищий ступінь розвитку у студентів досліджуваної вибірки мають емоційна обізнаність та емпатія, а найнижчий – управління власними емоціями та самомотивація. Здійснено перевірку взаємозв’язку між рівнем загального та парціального емоційного інтелекту і рівнем стійкості особистості до стресу із застосуванням статистичних критеріїв. В результаті було доведено відсутність статистично значущого взаємозв’язку між рівнем загального емоційного інтелекту і стійкості до стресу. Проте визначено статистично достовірний взаємозв’язок між управлінням своїми емоціями та стійкістю до стресу, а також між самомотивацією як компонентом емоційного інтелекту та стійкістю до стресу у студентів немистецьких спеціальностей.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectстійкість до стресуuk_UA
dc.subjectстуденти мистецьких та немистецьких спеціальностейuk_UA
dc.subjectуправління своїми емоціямиuk_UA
dc.subjectемоційна обізнаністьuk_UA
dc.subjectемоційна вразливістьuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості емоційного інтелекту студентів мистецьких та немистецьких спеціальностейuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_Кресан_Смольянінова_Емоційний інтелект студентів.pdf1,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.