Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/620
Назва: ШЛЯХИ АНАЛІЗУ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ ЯК УСВІДОМЛЕНА УЧНЯМИ НАВЧАЛЬНА ТЕХОЛОГІЯ
Автори: Бондаренко, Юрій Іванович
Ключові слова: шляхи аналізу
технологія
навчальний процес
системність
усвідомленість
концептуальність
процесуальність
літературна компетентність
Дата публікації: чер-2016
Видавець: Українська мова і література в школах України
Короткий огляд (реферат): У поданому науковому матеріалі визначено шляхи аналізу літературного твору як складову частину технологізованого навчання. Автор статті стверджує: озброєння учнів знаннями про шляхи аналізу та особливості їх застосування дає змогу підвищити ефективність навчального процесу, ступінь аналітичного заглиблення школярів у процес літературної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/620
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.