Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/620
Назва: | ШЛЯХИ АНАЛІЗУ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ ЯК УСВІДОМЛЕНА УЧНЯМИ НАВЧАЛЬНА ТЕХОЛОГІЯ |
Автори: | Бондаренко, Юрій Іванович |
Ключові слова: | шляхи аналізу технологія навчальний процес системність усвідомленість концептуальність процесуальність літературна компетентність |
Дата публікації: | чер-2016 |
Видавець: | Українська мова і література в школах України |
Короткий огляд (реферат): | У поданому науковому матеріалі визначено шляхи аналізу літературного твору як складову частину технологізованого навчання. Автор статті стверджує: озброєння учнів знаннями про шляхи аналізу та особливості їх застосування дає змогу підвищити ефективність навчального процесу, ступінь аналітичного заглиблення школярів у процес літературної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/620 |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бондаренко Юрій ШЛЯХИ АНАЛІЗУ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ ЯК УСВІДОМЛЕНА УЧНЯМИ НАВЧАЛЬНА ТЕХОЛОГІЯ.doc | 90 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.