Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/620
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Юрій Іванович-
dc.date.accessioned2018-05-30T12:39:13Z-
dc.date.available2018-05-30T12:39:13Z-
dc.date.issued2016-06-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/620-
dc.description.abstractУ поданому науковому матеріалі визначено шляхи аналізу літературного твору як складову частину технологізованого навчання. Автор статті стверджує: озброєння учнів знаннями про шляхи аналізу та особливості їх застосування дає змогу підвищити ефективність навчального процесу, ступінь аналітичного заглиблення школярів у процес літературної освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська мова і література в школах Україниuk_UA
dc.subjectшляхи аналізуuk_UA
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectсистемністьuk_UA
dc.subjectусвідомленістьuk_UA
dc.subjectконцептуальністьuk_UA
dc.subjectпроцесуальністьuk_UA
dc.subjectлітературна компетентністьuk_UA
dc.titleШЛЯХИ АНАЛІЗУ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ ЯК УСВІДОМЛЕНА УЧНЯМИ НАВЧАЛЬНА ТЕХОЛОГІЯuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.