Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/625
Назва: РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ ІЗ ДОПОМОГОЮ ЖАНРОВИХ ПАМ’ЯТОК-СХЕМ ДЛЯ НАПИСАННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТЕКСТІВ
Автори: Бондаренко, Юрій Іванович
Ключові слова: творчі здібності
пам’ятка-схема
жанр
процесуальний алгоритм
пам’ятка «Казка»
пам’ятка «Загадка»
пам’ятка «Байка»»
пам’ятка «Новела»
пам’ятка «Оповідання
Дата публікації: вер-2011
Короткий огляд (реферат): У цьому науковому матеріалі розкриті теоретичні та процесуальні аспекти розвитку творчих здібностей школярів з допомогою жанрових пам’яток-схем, які використовуються для скеровування дій у момент написання художніх текстів. Автор стверджує: для успішності результату школярі повинні володіти жанровими параметрами літературних творів та процесуальним алгоритмом – етапами творчої роботи.
Опис: This study reveals theoretical and processual aspects of students` creative abilities development with help of genre reminder schemes which are used to direct them while in the process of writing fiction texts. The author establishes that in order to succeed students should be aware of literary text genre parameters and the processual algorithm which includes stages of creative work.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/625
Розташовується у зібраннях:ННІ філології, перекладу та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.