Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/628
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Аніщук, А. М. | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-08T07:40:38Z | - |
dc.date.available | 2018-06-08T07:40:38Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Аніщук А.М. Оптимізація мовленнєвого самовираження старших до-шкільників: Методичний посібник для вихователів, батьків та студентів дошкільних відділень педагогічних вузів. – Ніжин: Видав¬ництво НДУ ім. Миколи Гоголя, 2008. – 63с. | uk_UA |
dc.identifier.udc | 373.2: 81’233(072) ББК 74.10+81р10-215 А 67 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/628 | - |
dc.description | В пособии раскрывается содержание понятия "речевое самовира¬ження", приводятся критерии и показатели, типология речевого самовыражения дошкольников, обосновывается комплекс педагогических условий оптимизации процесса речевого самовыражения. Показана спе¬ци¬фика речевого самовира¬жен¬ня мальчиков и девочек. Пособие содержит общие рекомендации, содержание конкретных бесед, роз¬ро-Блэни анкеты, памятки для родителей, фрагменты занятий, речевые игры, упражнения и задания, направленные на оптимизацию речевого самовыраження старших дошкольников. Для воспитателей ДОУ, родителей, студентов дошкольных отделений педагогичних вузов. | uk_UA |
dc.description.abstract | У посібнику розкривається зміст поняття "мовленнєве самовира¬ження", наводяться критерії та показники, типологія мовленнєвого самовираження дошкільників, обґрунтовується комплекс педагогічних умов оптимізації процесу мовленнєвого самовираження. Показана спе¬ци¬фіка мовленнєвого самовира¬жен¬ня хлопчиків та дівчаток. Посібник містить загальні рекомендації, зміст конкретних бесід, роз¬ро-блені анкети, пам’ятки для батьків, фрагменти занять, мовленнєві ігри, вправи та завдання, спрямовані на оптимізацію мовленнєвого само¬вираження старших дошкільників. Для вихователів ДНЗ, батьків, студентів дошкільних відділень педа-гогічних вузів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім.М. В. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | мовленнєве самовираження | uk_UA |
dc.subject | процес оптимізації | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | мовленнєва особистість | uk_UA |
dc.title | ОПТИМІЗАЦІЯ МОВЛЕННЄВОГО САМОВИРАЖЕННЯ CТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
МАКЕТ_АНИЩУК_ОПТИМИЗАЦИЯ.doc | 4,71 MB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.