Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/631
Title: Концептуально-мовний аналіз літературного твору в школі
Authors: Бондаренко, Юрій Іванович
Keywords: концептуально-мовний шлях аналізу
компетентності
семантичні домінанти
семантичне декодування
проблемно-тематичні напрямки вивчення твору
Issue Date: Aug-2011
Publisher: Українська мова і література в школі
Citation: У статті запропонована методика вивчення літературного твору на основі комбінування елементів мовного та проблемно-тематичного аналізу. Це дозволило означити концептуально-мовний шлях опрацювання художнього матеріалу. Автор розкриває основні етапи підготовки учнів до такої діяльності, окреслює систему необхідних компетентностей, демонструє процес утворення системи уроків з вивчення конкретного твору, загальний механізм проведення.
Abstract: У статті запропонована методика вивчення літературного твору на основі комбінування елементів мовного та проблемно-тематичного аналізу. Це дозволило означити концептуально-мовний шлях опрацювання художнього матеріалу. Автор розкриває основні етапи підготовки учнів до такої діяльності, окреслює систему необхідних компетентностей, демонструє процес утворення системи уроків з вивчення конкретного твору, загальний механізм проведення.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/631
Appears in Collections:ННІ філології, перекладу та журналістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.