Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/631
Назва: Концептуально-мовний аналіз літературного твору в школі
Автори: Бондаренко, Юрій Іванович
Ключові слова: концептуально-мовний шлях аналізу
компетентності
семантичні домінанти
семантичне декодування
проблемно-тематичні напрямки вивчення твору
Дата публікації: сер-2011
Видавець: Українська мова і література в школі
Бібліографічний опис: У статті запропонована методика вивчення літературного твору на основі комбінування елементів мовного та проблемно-тематичного аналізу. Це дозволило означити концептуально-мовний шлях опрацювання художнього матеріалу. Автор розкриває основні етапи підготовки учнів до такої діяльності, окреслює систему необхідних компетентностей, демонструє процес утворення системи уроків з вивчення конкретного твору, загальний механізм проведення.
Короткий огляд (реферат): У статті запропонована методика вивчення літературного твору на основі комбінування елементів мовного та проблемно-тематичного аналізу. Це дозволило означити концептуально-мовний шлях опрацювання художнього матеріалу. Автор розкриває основні етапи підготовки учнів до такої діяльності, окреслює систему необхідних компетентностей, демонструє процес утворення системи уроків з вивчення конкретного твору, загальний механізм проведення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/631
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Концептуально-мовний аналіз літературного твору в школі.doc81,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.