Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/631
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБондаренко, Юрій Іванович-
dc.date.accessioned2018-06-09T15:13:14Z-
dc.date.available2018-06-09T15:13:14Z-
dc.date.issued2011-08-
dc.identifier.citationУ статті запропонована методика вивчення літературного твору на основі комбінування елементів мовного та проблемно-тематичного аналізу. Це дозволило означити концептуально-мовний шлях опрацювання художнього матеріалу. Автор розкриває основні етапи підготовки учнів до такої діяльності, окреслює систему необхідних компетентностей, демонструє процес утворення системи уроків з вивчення конкретного твору, загальний механізм проведення.uk_UA
dc.identifier.udc373.5.016:821.161.2-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/631-
dc.description.abstractУ статті запропонована методика вивчення літературного твору на основі комбінування елементів мовного та проблемно-тематичного аналізу. Це дозволило означити концептуально-мовний шлях опрацювання художнього матеріалу. Автор розкриває основні етапи підготовки учнів до такої діяльності, окреслює систему необхідних компетентностей, демонструє процес утворення системи уроків з вивчення конкретного твору, загальний механізм проведення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська мова і література в школіuk_UA
dc.subjectконцептуально-мовний шлях аналізуuk_UA
dc.subjectкомпетентностіuk_UA
dc.subjectсемантичні домінантиuk_UA
dc.subjectсемантичне декодуванняuk_UA
dc.subjectпроблемно-тематичні напрямки вивчення творуuk_UA
dc.titleКонцептуально-мовний аналіз літературного твору в школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:ННІ філології, перекладу та журналістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.