Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/635
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Юрій Іванович-
dc.date.accessioned2018-06-15T13:56:28Z-
dc.date.available2018-06-15T13:56:28Z-
dc.date.issued2016-11-
dc.identifier.udc371.5.016:821.161-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/635-
dc.description.abstractУ статті розкрито роль мети уроку літератури в його конструюванні. Її автор виділяє лінгвістичний, методико-літературознавчий, дидактичний та психологічний аспекти проблеми, демонструє зв’язок мети з темою, типологією, структурою заняття, шляхами літературного аналізу. Він називає основні недоліки, наявні під час визначення мети уроку літератури, пропонує способи їх вирішення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДивословоuk_UA
dc.subjectметаuk_UA
dc.subjectтемаuk_UA
dc.subjectурокuk_UA
dc.subjectтипuk_UA
dc.subjectлінгвістикаuk_UA
dc.subjectлітературознавствоuk_UA
dc.subjectпсихологіяuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subjectдиактикаuk_UA
dc.titleМЕТА УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ: АСПЕКТУАЛЬНИЙ ВИМІРuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мета уроку української літератури аспектуальний вимір.doc175,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.