Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/635Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Бондаренко, Юрій Іванович | - |
| dc.date.accessioned | 2018-06-15T13:56:28Z | - |
| dc.date.available | 2018-06-15T13:56:28Z | - |
| dc.date.issued | 2016-11 | - |
| dc.identifier.udc | 371.5.016:821.161 | - |
| dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/635 | - |
| dc.description.abstract | У статті розкрито роль мети уроку літератури в його конструюванні. Її автор виділяє лінгвістичний, методико-літературознавчий, дидактичний та психологічний аспекти проблеми, демонструє зв’язок мети з темою, типологією, структурою заняття, шляхами літературного аналізу. Він називає основні недоліки, наявні під час визначення мети уроку літератури, пропонує способи їх вирішення. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.publisher | Дивослово | uk_UA |
| dc.subject | мета | uk_UA |
| dc.subject | тема | uk_UA |
| dc.subject | урок | uk_UA |
| dc.subject | тип | uk_UA |
| dc.subject | лінгвістика | uk_UA |
| dc.subject | літературознавство | uk_UA |
| dc.subject | психологія | uk_UA |
| dc.subject | методика | uk_UA |
| dc.subject | диактика | uk_UA |
| dc.title | МЕТА УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ: АСПЕКТУАЛЬНИЙ ВИМІР | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Мета уроку української літератури аспектуальний вимір.doc | 175,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.