Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/641
Title: КОНТРОЛЬ, КОРЕКЦІЯ І ЗАСТОСУВАННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ
Authors: Бондаренко, Юрій Іванович
Keywords: контроль
корекція
застосування
етап
урок
навчально-контрольна ситуація
навчально-розвивальна ситуація
Issue Date: Jun-2017
Publisher: Українська мова і література в школі
Abstract: У статті визначено основні вимоги до проведення контролю, корекції та застосування літературних знань і вмінь школярів у навчальному процесі. Автор окреслює функції названих видів діяльності, умови та варіативність їх проведення, установлює зв’язки між ними. Він розкриває дидактичну спрямованість як етапів, так і цілих уроків з відповідною метою, розроблює необхідні навчальні ситуації.
Description: The article defines the main standards of testing, correcting and applying students' literature-related knowledge and skills in school education. The author outlines functions of these activities, their conditions and variability, and establishes links between them. He addresses the relevant didactic purpose of lesson stages and whole lessons and develops the needed learning situations.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/641
Appears in Collections:ННІ філології, перекладу та журналістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.