Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/643
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Юрій Іванович-
dc.date.accessioned2018-06-27T06:19:53Z-
dc.date.available2018-06-27T06:19:53Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc371.5.016:821.161-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/643-
dc.descriptionThe author of the article analyzes the views of V.Danylov on literary education with regard to its aims, content and processes. He points out both productive and controversial moments in the methodological work Literature As a Subject of Teaching, while also evaluating the work. The article offers a comprehensive overview of the methodological and literary system developed by the famous graduate of Nizhyn University.uk_UA
dc.description.abstractАвтор статті аналізує погляди В.В.Данилова на цільову, змістову та процесуальну складові літературної освіти. Він виділяє як продуктивні, так і спірні моменти в методичній праці «Література як предмет викладання», дає їм оцінку. У результаті представлено узагальнений погляд на методико-літературознавчу систему видатного випускника Ніжинської вищої школи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНіжинський державний університет імені Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectВ.В.Даниловuk_UA
dc.subjectлітературна освітаuk_UA
dc.subjectметодuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectмисленняuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectзмістuk_UA
dc.subjectформаuk_UA
dc.titleСТРАТЕГІЯ І ТАКТИКА ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТИ В МЕТОДИЧНІЙ ПРАЦІ ВОЛОДИМИРА ДАНИЛОВА «ЛІТЕРАТУРА ЯК ПРЕДМЕТ ВИКЛАДАННЯ»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.