Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/645
Назва: Художній конфлікт як предмет вивчення в процесі шкільного аналізу літературного твору
Інші назви: Literary conflict as subject of study in the process of literary work analysis in secondary school.
Автори: Бондаренко, Юрій Іванович
Ключові слова: конфлікт
епізод
методичний алгоритм вивчення
виклик - відгук
необхідність - свобода
аналіз
етапи навчання
Дата публікації: чер-2011
Видавець: Українська література в загальноосвітній школі
Короткий огляд (реферат): Якісне опрацювання літературного твору неможливе без осмислення учнями конфлікту як рушія розвитку сюжету. У статті накреслені основні етапи шкільного вивчення поняття «конфлікт» та його застосування в процесі аналізу художнього тексту, розкриті методичні механізми виявлення суперечностей як на рівні окремих сюжетних епізодів, так і твору в цілому, залучені окремі філософські підходи для вирішення поставленої проблеми.
Опис: Quality work with a literary text is impossible without pupils` understanding of the conflict as the driving force of the plot. The article outlines the main stages of learning the notion of conflict and its application in the process of literary work analysis as well as demonstrates the methodical mechanisms of revealing antagonism on the level of specific episodes as well as of the whole text. It also makes use of certain philosophical approaches in order to solve the outlined problem.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/645
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.