Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/647
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондаренко, Юрій Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2018-07-02T21:32:27Z | - |
dc.date.available | 2018-07-02T21:32:27Z | - |
dc.date.issued | 2017-04 | - |
dc.identifier.udc | 371.5.016:821.161 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/647 | - |
dc.description | The article examines the system of principles and approaches to organizing the learning process, stemming from the characteristic features of Literature as a subject taught in secondary school. The author provides his own system of conceptually important approaches to organizing Literature teaching. According to him, the first and most important principle is that of text-centrism, since working with texts is the most important activity which ensures students’ progress. Its realization is only possible on the basis of a technology, when a teacher can create a learning algorithm based on available methods of literary text analysis. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядається система принципів та підходів до організації навчального процесу, які безпосередньо випливають зі специфіки літератури як предмета шкільного циклу. Автор матеріалу наводить систему концептуально важливих підходів для функціонування української літератури як навчальної дисципліни. На перше місце він ставить принцип текстоцентризму, оскільки саме текстуальна робота є основним видом діяльності, із допомогою якої забезпечується розвиток школярів. Його реалізація можлива тільки на технологічній основі, коли вчитель здатний створити навчально-дослідницький алгоритм, виходячи із наявних в методиці навчання літератури шляхів аналізу літературного твору. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Дивослово | uk_UA |
dc.subject | предметоцентризм | uk_UA |
dc.subject | текстоцентризм | uk_UA |
dc.subject | технологізаці | uk_UA |
dc.subject | феноменальність | uk_UA |
dc.subject | індивідуалізація | uk_UA |
dc.subject | ідеаційність | uk_UA |
dc.subject | контекстність | uk_UA |
dc.subject | світогляд | uk_UA |
dc.title | ПРЕДМЕТОЦЕНТРИЗМ У ВИКЛАДАННІ ЛІТЕРАТУРИ | uk_UA |
dc.title.alternative | SUBJECT-CENTRISM IN LITERATURE TEACHING | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПРЕДМЕТОЦЕНТРИЗМ У ВИКЛАДАННІ ЛІТЕРАТУРИ.pdf | 401,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.