Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/647
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Юрій Іванович-
dc.date.accessioned2018-07-02T21:32:27Z-
dc.date.available2018-07-02T21:32:27Z-
dc.date.issued2017-04-
dc.identifier.udc371.5.016:821.161-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/647-
dc.descriptionThe article examines the system of principles and approaches to organizing the learning process, stemming from the characteristic features of Literature as a subject taught in secondary school. The author provides his own system of conceptually important approaches to organizing Literature teaching. According to him, the first and most important principle is that of text-centrism, since working with texts is the most important activity which ensures students’ progress. Its realization is only possible on the basis of a technology, when a teacher can create a learning algorithm based on available methods of literary text analysis.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається система принципів та підходів до організації навчального процесу, які безпосередньо випливають зі специфіки літератури як предмета шкільного циклу. Автор матеріалу наводить систему концептуально важливих підходів для функціонування української літератури як навчальної дисципліни. На перше місце він ставить принцип текстоцентризму, оскільки саме текстуальна робота є основним видом діяльності, із допомогою якої забезпечується розвиток школярів. Його реалізація можлива тільки на технологічній основі, коли вчитель здатний створити навчально-дослідницький алгоритм, виходячи із наявних в методиці навчання літератури шляхів аналізу літературного твору.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДивословоuk_UA
dc.subjectпредметоцентризмuk_UA
dc.subjectтекстоцентризмuk_UA
dc.subjectтехнологізаціuk_UA
dc.subjectфеноменальністьuk_UA
dc.subjectіндивідуалізаціяuk_UA
dc.subjectідеаційністьuk_UA
dc.subjectконтекстністьuk_UA
dc.subjectсвітоглядuk_UA
dc.titleПРЕДМЕТОЦЕНТРИЗМ У ВИКЛАДАННІ ЛІТЕРАТУРИuk_UA
dc.title.alternativeSUBJECT-CENTRISM IN LITERATURE TEACHINGuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПРЕДМЕТОЦЕНТРИЗМ У ВИКЛАДАННІ ЛІТЕРАТУРИ.pdf401,55 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.