Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/660| Назва: | Концептуально-образний аналіз літературного твору в школі | 
| Інші назви: | Conceptual image analysis of a literary work in secondary school | 
| Автори: | Бондаренко, Юрій Іванович | 
| Ключові слова: | концептуально-образний аналіз пообразний аналіз проблемно-тематичний аналіз індивідуальна характеристика групова характеристика порівняльна характеристика компетентності система уроків  | 
| Дата публікації: | лис-2011 | 
| Видавець: | Українська література в загальноосвітній школі | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті розкриті основи концептуаьно-образного аналізу літературного твору, вироблено алгоритм його проведення і систему необхідних компетентностей, здійснено опис застосування на матеріалі конкретних творів, продемонстровано відповідне плянування тематики уроків, психологічно обгрунтована діяльність школярів | 
| Опис: | Освоєння учнями художньої концепції літературного твору неможливе без залучення в роботу образів-персонажів. Це дозволяє поєднати елементи пообразного та проблемно-тематичного вивчення художнього матеріалу, які вже давно відомі в методиці навчання, зробити вихід на ідейну стратегію письменника. Таким чином виникає концептуально-образний шлях аналізу. Його мету та специфічну властивість варто окреслити так: центральним об’єктом дослідження стає не тільки проблематика твору, а й роль образів-персонажів у її постановці, розвитку та кінцевому розв’язанні. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/660 | 
| Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Концептуально-образний аналіз літературного твору в школі.pdf | 429,18 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити  | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
        