Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/660
Назва: Концептуально-образний аналіз літературного твору в школі
Інші назви: Conceptual image analysis of a literary work in secondary school
Автори: Бондаренко, Юрій Іванович
Ключові слова: концептуально-образний аналіз
пообразний аналіз
проблемно-тематичний аналіз
індивідуальна характеристика
групова характеристика
порівняльна характеристика
компетентності
система уроків
Дата публікації: лис-2011
Видавець: Українська література в загальноосвітній школі
Короткий огляд (реферат): У статті розкриті основи концептуаьно-образного аналізу літературного твору, вироблено алгоритм його проведення і систему необхідних компетентностей, здійснено опис застосування на матеріалі конкретних творів, продемонстровано відповідне плянування тематики уроків, психологічно обгрунтована діяльність школярів
Опис: Освоєння учнями художньої концепції літературного твору неможливе без залучення в роботу образів-персонажів. Це дозволяє поєднати елементи пообразного та проблемно-тематичного вивчення художнього матеріалу, які вже давно відомі в методиці навчання, зробити вихід на ідейну стратегію письменника. Таким чином виникає концептуально-образний шлях аналізу. Його мету та специфічну властивість варто окреслити так: центральним об’єктом дослідження стає не тільки проблематика твору, а й роль образів-персонажів у її постановці, розвитку та кінцевому розв’язанні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/660
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Концептуально-образний аналіз літературного твору в школі.pdf429,18 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.