Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/660
Назва: | Концептуально-образний аналіз літературного твору в школі |
Інші назви: | Conceptual image analysis of a literary work in secondary school |
Автори: | Бондаренко, Юрій Іванович |
Ключові слова: | концептуально-образний аналіз пообразний аналіз проблемно-тематичний аналіз індивідуальна характеристика групова характеристика порівняльна характеристика компетентності система уроків |
Дата публікації: | лис-2011 |
Видавець: | Українська література в загальноосвітній школі |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкриті основи концептуаьно-образного аналізу літературного твору, вироблено алгоритм його проведення і систему необхідних компетентностей, здійснено опис застосування на матеріалі конкретних творів, продемонстровано відповідне плянування тематики уроків, психологічно обгрунтована діяльність школярів |
Опис: | Освоєння учнями художньої концепції літературного твору неможливе без залучення в роботу образів-персонажів. Це дозволяє поєднати елементи пообразного та проблемно-тематичного вивчення художнього матеріалу, які вже давно відомі в методиці навчання, зробити вихід на ідейну стратегію письменника. Таким чином виникає концептуально-образний шлях аналізу. Його мету та специфічну властивість варто окреслити так: центральним об’єктом дослідження стає не тільки проблематика твору, а й роль образів-персонажів у її постановці, розвитку та кінцевому розв’язанні. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/660 |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Концептуально-образний аналіз літературного твору в школі.pdf | 429,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.