Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/661
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондаренко, Юрій Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2018-07-19T10:05:47Z | - |
dc.date.available | 2018-07-19T10:05:47Z | - |
dc.date.issued | 2018-07 | - |
dc.identifier.udc | 371.5.016:821.161 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/661 | - |
dc.description | The article describes the role of textual observation in organizing the learning process in the context of literature study. The author reveals the stages of corresponding activity as well as the purposes of various tasks and demonstrates ways of solving those didactic problems which can be managed with the help of literary observation. One of the key points is that the quality of students' reflection on the literary material is directly dependent on the vividness and depth of the impressions they gained. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті означено роль текстуального спостереження в організації навчального процесу під час вивчення літератури. Автор розкриває етапи відповідної діяльності, цілеспрямованість завдань, демонструє способи розв’язання тих дидактичних проблем, які можна вирішити саме з допомогою літературного спостереження. Одна з провідних думок – якість осмислення учнями художнього матеріалу безпосередньо залежить від яскравості і глибини одержаних вражень.Тому важливе місце в навчальному процесі посідає саме спостереження – основний спосіб сприймання будь-якого об’єкта, у тому числі й мистецького твору. Навіть під час первинного прочитання школярі здійснюють огляд художньої тканини, фіксують найбільш виразні її сторони. Це створює передумови і для підвищення емоційного фону заняття, і для досягнення належного аналітизму. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Українська мова і література в школі | uk_UA |
dc.subject | спостереження | uk_UA |
dc.subject | художній фрагмент | uk_UA |
dc.subject | етапи діяльності | uk_UA |
dc.subject | читання | uk_UA |
dc.subject | коментування | uk_UA |
dc.subject | опис | uk_UA |
dc.subject | переказ | uk_UA |
dc.title | ЛІТЕРАТУРНІ СПОСТЕРЕЖЕННЯ В ШКОЛ ІЯК ВИД ДІЯЛЬНОСТІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЛІТЕРАТУРНІ СПОСТЕРЕЖЕННЯ В ШКОЛІ ЯК ВИД ДІЯЛЬНОСТІ.pdf | 344,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.