Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/721
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Юрій Іванович-
dc.date.accessioned2018-12-21T07:07:19Z-
dc.date.available2018-12-21T07:07:19Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.udc371.32:821.161.2-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/721-
dc.description.abstractРозвиток української літератури тісно пов’язаний з історіософським мисленням в Україні. Художньо-філософське освоєння дійсності є константною тенденцією у творчості вітчизняних письменників різних століть. Історична картина світу наявна не тільки в історичних жанрах, але й у творах, присвячених сучасній для письменників епосі. Отже, більшість художніх джерел, що вивчаються в середній школі, демонструють філософське бачення митцями або ж окремих етапів історії (конкретної доби), або ж надчасових (універсальних) вимірів світового чи національного буття.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНіжинський державний університет імені Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectфілософсько-історичний підхідuk_UA
dc.subjectмікроісторіяuk_UA
dc.subjectмакроісторіяuk_UA
dc.subjectісторична інверсіяuk_UA
dc.subject"нейтралізований" історизмuk_UA
dc.subjectміфологізмuk_UA
dc.titleТеорія і практика навчання української літератури на філософсько-історичних засадах у старших класах загальноосвітньої школи. Монографія.uk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.