Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/724
Title: Концептуально-образний аналіз літературного твору в школі
Authors: Бондаренко, Юрій Іванович
Keywords: аналіз
концептуально-образний аналіз
проблематика
персонаж
Issue Date: Nov-2011
Publisher: Українська література в загальноосвітній школі
Abstract: У статті продемонстровано один із варіантів шкільного вивчення літературного твору. Цей шлях дослідження названо концептуально-образним. Його сутність полягає в тому, щоб визначити роль образів-персонажів в авторському розкритті порушених тем та проблем.
Description: Освоєння учнями художньої концепції літературного твору неможливе без залучення в роботу образів-персонажів. Це дозволяє поєднати елементи пообразного та проблемно-тематичного вивчення художнього матеріалу, які вже давно відомі в методиці навчання, зробити вихід на ідейну стратегію письменника. Таким чином виникає концептуально-образний шлях аналізу. Його мету та специфічну властивість варто окреслити так: центральним об’єктом дослідження стає не тільки проблематика твору, а й роль образів-персонажів у її постановці, розвитку та кінцевому розв’язанні.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/724
Appears in Collections:ННІ філології, перекладу та журналістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.