Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/724
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Юрій Іванович-
dc.date.accessioned2019-01-11T11:55:05Z-
dc.date.available2019-01-11T11:55:05Z-
dc.date.issued2011-11-
dc.identifier.udc371.32:821.161.2-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/724-
dc.descriptionОсвоєння учнями художньої концепції літературного твору неможливе без залучення в роботу образів-персонажів. Це дозволяє поєднати елементи пообразного та проблемно-тематичного вивчення художнього матеріалу, які вже давно відомі в методиці навчання, зробити вихід на ідейну стратегію письменника. Таким чином виникає концептуально-образний шлях аналізу. Його мету та специфічну властивість варто окреслити так: центральним об’єктом дослідження стає не тільки проблематика твору, а й роль образів-персонажів у її постановці, розвитку та кінцевому розв’язанні.uk_UA
dc.description.abstractУ статті продемонстровано один із варіантів шкільного вивчення літературного твору. Цей шлях дослідження названо концептуально-образним. Його сутність полягає в тому, щоб визначити роль образів-персонажів в авторському розкритті порушених тем та проблем.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська література в загальноосвітній школіuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectконцептуально-образний аналізuk_UA
dc.subjectпроблематикаuk_UA
dc.subjectперсонажuk_UA
dc.titleКонцептуально-образний аналіз літературного твору в школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Концептуально-образний аналіз літературного твору в школі.pdf428,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.