Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/72
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Матвієнко, С. І. | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-16T07:39:00Z | - |
dc.date.available | 2018-04-16T07:39:00Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/72 | - |
dc.description | In the manual deals with the main issues relating to problems of formation of social competence in children of preschool age who are viewed through the prism of current requirements of preschool education to the socialization of the child declared in the current state Basic program of development of child of preschool age "I in the World." A tutorial constructed by a modular principle. In accordance with the program of the course reveals the scientific and theoretical basis, means, forms and methods of formation of preschoolers ' social competence and the entry of the child into society. In the annexes to the manual provided with the working program of the discipline "Methods of formation of preschoolers 'social competence". Useful for students will be served in the Handbook Glossary of definitions to the understanding of the content of the forms and methods of social education of the preschool child. Recommended for students and undergraduates of the specialty "preschool education", teachers and experts in the field of preschool education | uk_UA |
dc.description.abstract | У посібнику висвітлено основні питання, що стосуються проблеми формування соціальної компетентності у дітей дошкільного віку, які розглядаються крізь призму сучасних вимог дошкільної освіти до соціалізації дитини, задекларованих у чинній державній Базовій програмі розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі». Навчальний посібник побудовано за модульним принципом. Відповідно до програми курсу розкрито науково-теоретичні засади, засоби, форми й методи формування у дошкільників соціальної компетентності та входження дитини у соціум. У додатках до посібника надається робоча програма навчальної дисципліни «Методика формування у дошкільників соціальної компетентності». Корисним для студентів буде поданий у посібнику глосарій, що містить поняття, важливі для розуміння змісту форм і методів соціального виховання дошкільника. Рекомендовано для студентів і магістрантів спеціальності «дошкільна освіта», викладачів та фахівців у галузі дошкільної освіти | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім.М. В. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | соціальна компетентність | uk_UA |
dc.subject | соціалізація | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку, | uk_UA |
dc.subject | social competence | uk_UA |
dc.subject | preschool children | uk_UA |
dc.title | Методика формування у дошкільників соціальної компетентності | uk_UA |
dc.title.alternative | The method of formation in preschoolers social competence | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Посібник Соц. комп.pdf | 849,22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.